club feina SEFI

SEGONA DONACIÓ SOLIDÀRIA DE BANKIA AL “CLUB DE FEINA”

en.acción Bankia, ha tornat a concedir a la Fundació el Maresme el seu suport econòmic a través de la “Red solidaria,,es,de Bankia”,,es,Esta convocatoria apoya iniciativas sociales locales y cercanas a las oficinas de Bankia,,ca,elegidas por los propios empleados,,ca 2018 de Bankia”, una convocatoria que da apoyo a iniciativas sociales locales y cercanas a las oficinas de la entidad financiera elegidas por los propios empleados,ca.

La dotació econòmica va en funció de l’assoliment dels seus objectius comercials. En este sentido, la Fundació el Maresme ha rebut de 5.000,00 € durant el primer semestre i 3.700€ en el segon per al seu projecte “Club de Feina”, un servei d’acompanyament a la inserció sociolaboral per a persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca promogut des del Servei de Formació i d’Inserció de l’Entitat.

El projecte va dirigit a persones majors de 18 años que acreditin un certificat de discapacitat intel·lectual igual o superior al 33% . Se’ls orienta i forma per a una futura inserció laboral derivats per diferents agents: Serveis Socials, Servicio de Integración Laboral (SIL), ECOM, Promoció Econòmica Ajuntament Mataró i comarca, etcétera, o directament perquè tenen coneixement de la Fundació. Són persones habitualment sense cap formació específica i nul·la experiència laboral, en molts casos el seu futur perfil laboral està per definir. Però també, algunes persones amb experiència en treballs no qualificats i, a causa de la crisi econòmica, que han perdut el seu treball i amb desocupació de llarga durada.

Una vez más, agraïm a Bankia el seu compromís social amb les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies de la comarca del Maresme!