REGALS ESPECIALS DE VAHO!

El passat dimecres dia 22 de juny es va celebrar a les instal·lacions del Servei Ocupacional d’Inserció la Jornada Esportiva de petanca i tenis taula dels Centres ocupacionals de la Fundació el Maresme, posant punt i final a l’activitat d’esport que han dut a terme els centres ocupacionals durant el curs 2015/2016.

Aquesta cloenda va ser especial perquè gràcies a la col·laboració de l’empresa VAHO, vam poder oferir un obsequi als esportistes que durant l’any han participat de les jornades de futbol, hoquei, gimnàstica, proves adaptades…

Així doncs, tots van poder tornar a casa amb la satisfacció d’haver fet un bon curs esportiu i, alhora, amb una bossa, moneder o altres accessoris d’aquesta coneguda marca! Des de la Fundació el Maresme volem fer arribar el nostre agraïment perquè realment han estat uns regals que han agradat moltíssim!

1 resposta

Els comentaris estàn tancats.