ROY ASSESSORS AMB COMPROMÍS SOCIAL

El dia 4 de març Roy Assessors ha formalitzat l’acte d’entrega d’un donatiu de 6.000 euros provinents de l’estalvi en paper generat l’any 2015, fent l’enviament de les nòmines en format digital a la major part de les empreses clients de la gestoria. Una acció amb un clar benefici mediambiental i, alhora, amb compromís social.

Una part d’aquesta aportació es destinarà a finançar algunes activitats previstes dins el programa d’actes presentat amb motiu del 50è aniversari que la Fundació el Maresme celebra aquest any 2016.

Una altra part de l’aportació, servirà per a finançar projectes de millora de la qualitat dels Serveis d’Atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual, que la Fundació el Maresme ofereix a la comarca del Maresme.

Amb aquesta aportació anual, Roy Assessors referma el compromís social que manté amb la Fundació el Maresme, en benefici de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies.

5 respostes

Els comentaris estàn tancats.