EXPERIÈNCIA DELS SALESIANS ALS CENTRES OCUPACIONALS

Aquest dilluns passat, 27 de març, els centres ocupacionals de la Fundació el Maresme han rebut la visita dels alumnes de 1er de Batxillerat de l’escola Salesians de Mataró. En total, han vingut un total 40 alumnes amb molta empenta i interès, ja que tots s’havien informat prèviament dels serveis socials i d’integració que realitza la Fundació el Maresme amb les persones que no poden incorporar-se ni al mercat de treball ordinari, ni a un Centre Especial de Treball per no arribar a un determinat nivell de capacitat productiva.

Durant la visita guiada, de dues hores, s’ha projectat el vídeo de la Fundació i s’ha convidat el grup d’alumnes a fer un recorregut pels diferents centres ocupacionals de l’entitat: Jaume Isern, Pere Parera i SOI.

Ha estat una experiència molt novadora i enriquidora, doncs els mateixos alumnes han pogut experimentar quines feines fan els ocupacionals participant-ne activament. El resultat ha estat molt positiu i engrescador, ja que molts d’ells voldran fer de voluntaris per les Dissantes d’aquest any!

Gràcies pel vostre suport i interès!