SETMANA DEL VOLUNTARIAT SOCIAL DE “LA CAIXA”

La setmana de l’11 al 19 de febrer i en el marc de la “Setmana de voluntariat Social de La Caixa 2017″, la Fundació el Maresme va rebre la col·laboració d’11 persones voluntàries. La valoració de l’acció portada a terme ha estat molt positiva, tant pels voluntaris com pels centres que han pogut comptar amb la seva col·laboració.

Les activitats on enguany la Fundació ha rebut voluntariat han sigut:

• Acompanyar, i facilitar el transport a persones ateses de les llars residències i SASVI a visitar el Cosmocaixa.
  • Anar a berenar amb persones ateses a  la Residència Sta. Maria xocolata amb xurros a la Plça. Santa Anna.
  • Donar una xerrada sobre “Com superar una entrevista de selecció de personal” adreçada a nois i noies atesos al SEFI, en situació d’atur i que estan buscant feina.
  • Extreure i convertir imatges de “Power Points” ja creats a arxius jpg.
  • Ajudar a preparar material pedagògic utilitzant eines TIC (bàsicament power-point) per a les persones ateses als serveis de teràpia ocupacional.

Un any més, moltes gràcies a tots els voluntaris de lObra Social “la Caixa” per la seva col·laboració i implicació amb el compromís social de la Fundació el Maresme.