EL SOI, PREMIAT AL CONCURS “MATARÓ NAVEGA”

En Marc Corradini, com a representant del Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) de la Fundació el Maresme, ha guanyat el tercer premi del concurs de maquetes ‘’Mataró Navega’’, organitzat per l’Associació Esportiva de Vela Accessible i Vela per a Tothom Mediterrània amb la col·laboració del Club Fem.

El concurs consistia en la realització d’una maqueta per donar a conèixer els esports nàutics entre els nens i nenes, les persones amb discapacitat i les seves famílies.

Seguint les pautes i normes del concurs, en Marc va crear una maqueta amb material reciclat que ha guanyat aquest tercer premi, que consisteix en gaudir d’una jornada d’esports nàutics adaptats per a ell i els seus companys de taller.

Moltes felicitats al Marc, a tot l’equip del SOI i als companys del taller que podran gaudir del premi!

marc corradini_tercer premi_concurs Mataró Navega 2