TENIM COMPROMÍS SOCIAL

Amb motiu del 50è aniversari, l’entitat vol fer visible el valor del compromís social de les empreses i entitats que confien en la nostra tasca i activitat amb les persones amb discapacitat intel·lectual de la comarca.

Així doncs, amb el lema “Tenim compromís social” engeguem una campanya per tal que les empreses i entitats col·laboradores puguin mostrar directament a la població el seu valor social atorgat des de la Fundació el Maresme i CEO del Maresme. El compromís es podrà fer visible mitjançant un adhesiu identificador que s’entregarà als col·laboradors perquè, si aquests ho consideren oportú, l’incorporin a algun lloc de l’empresa o entitat.

Les empreses i entitats que tenen compromís social són aquelles que fan alguna aportació (de servei, acció, econòmica, en espècie) de manera voluntària i desinteressada, les que ofereixen un contracte laboral a persones amb discapacitat intel·lectual, les que duen a terme accions de voluntariat, així com les que contracten serveis del centre especial de treball CEO del Maresme Jardineria, Manteniment, Manipulats, Neteja i/o Recollida Selectiva de Residus porta a porta) i compren productes socialment responsables de les àrees d’horta ecològica o artesania.

D’aquesta manera, cal constatar que l’enviament ja s’ha organitzat per tal que l’agraïment arribi a les més de 1.000 empreses i entitats col·laboradores de Mataró. Així que aneu-vos familiaritzant amb aquesta imatge que, de ben segur, poc a poc anireu veient a molts establiments de la ciutat!

Adhesiu Campanya

14 respostes

Els comentaris estàn tancats.