TROBADA AMB LA FUNDACIÓ ITA

El passat mes de juny els grups d’extensos I del Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera vàrem visitar la Fundació ITA, una fundació ubicada a Argentona que acull nois i noies amb trastorns de conducta i altres problemes derivats.

Durant tot l’any, el Pere Parera ha acollit joves d’ITA per fer voluntariat amb els nostres usuaris i la relació i vincle de col·laboració ha estat tan positiu que, fruit d’això, va sortir la idea de fer aquesta trobada al seu centre a finals de curs.

Quan vam arribar vam explicar què fèiem al centre i ens vam anar presentat un a un. A continuació, vam deixar una estona perquè ens fessin preguntes i cal dir que els nostres nois i noies van saber-se defensar prou bé responent amb molta habilitat! Tot seguit, ens vam deixar portar per ells en una sèrie d’activitats que tenien programades. Per una banda, vam jugar a un partit de futbol sala i a volei, però no tot va ser esport perquè també vam tenir temps per parlar i conèixer-nos més!

Després d’una estona, quan ja estàvem tots acalorats, ens varen portar a la piscina a fer un pica-pica i en menys de deu minuts ja en teníem més d’un a la piscina remullant-se i gaudint al màxim d’aquest fantàstic dia!

Cal dir que, tot i que a l’inici de la jornada tots estàvem un xic tensos (tan ells com nosaltres), a mida que va anar avançat el dia tot va anar sortint molt rodó! Realment la interacció dels nostres usuaris i els nois i noies d’ITA va ser genial i al final tots vam marxar amb molt bones sensacions. L’experiència va valdre molt la pena i els nostres nois ja tenen ganes d’organitzar de cara l’any vinent una altra trobada amb ells!

2 respostes

Els comentaris estàn tancats.