TROBADA ANUAL ESPORTIVA D’AÈROBIC 2018

El passat dijous 15 de febrer del 2018 va tenir lloc la Trobada Anual Esportiva d’Aeròbic. Es va realitzar al Pavelló Teresa Mª Roca de Mataró i van participar tres Serveis de Teràpia Ocupacionals de la Fundació: l’STO Jaume Isern, l’STO Can Targa i l’STO Pere Parera, més el SOI.

La jornada va anar molt bé. Es va poder comptar amb la presència d’alguns familiars com a públic, així com de companys del Jaume Isern, fet que va ser molt d’agrair.

La trobada es va iniciar fent uns exercicis de preescalfament tots junts abans de passar a exhibir els balls que havien preparat cadascuna de les persones ateses als STOs i al SOI.

Seguidament, cada centre va presentar el seu ball amb la coreografia treballada durant el primer trimestre davant de tots els assistents. Va començar Can Targa, seguit del SOI, de l’STO Jaume Isern i acabant amb els nois i noies de l’STO Pere Parera. Un cop finalitzades les presentacions, es va fer una segona roda de balls, aquesta vegada ballant tots plegats.

Poc abans d’acabar, vam fer una pausa per descansar una mica i fer el lliurament de diplomes a cadascun dels nois i noies participants. I just després vam passar a la darrera coreografia enllaçant-la amb el ball de la cançó del darrer “Jo sóc com tu 2017”!

Va ser un mati on tots, familiars i participants, vam gaudir moltíssim!