Visita oficial de Neus Munté, Consellera de Benestar Social i Família

VISITA OFICIAL A LA FUNDACIÓ

El passat divendres 30 de gener, la Consellera de Benestar Social i Família al govern de la Generalitat de Catalunya, Sra. Neus Munté, acompanyada de la Sra. Dolors Rusinés, Secretaria General del Departament, juntament amb el Sr. Joan Mora, Alcalde de Mataró i els regidors Sr. Joaquim Fernández i Olga Ortiz, van visitar les instal·lacions de la Fundació el Maresme

La visita va comptar amb un recorregut pels centres d’atenció diürna i laborals i, més detingudament, el Centre Ocupacional i la Llar Residència Les Sureres.

El Director Gerent de l’entitat, Sr. Albert Vidal, va fer una breu explicació dels serveis que té l’entitat, les persones ateses, les prioritats i va presentar els objectius per al 2015.

Alhora, també es va exposar el projecte Santi, tot fent un recull visual de les activitats a nivell pedagògic, de ressò i visualització del projecte, el qual pretén fer més visible la tasca que fa la Fundació el Maresme a favor d’aquest col·lectiu.