VISITEM LA FUNDACIÓ FINESTRELLES

Fa unes setmanes, la Fundació Finestrelles va acollir els usuaris del Centre Ocupacional Les Sureres, en una visita molt interessant.

En primer lloc, vam visitar les instal·lacions, tant del taller ocupacional com de la llar residència. A més, l’Eva Aragón, Coordinadora del Centre de Dia i que ens va acompanyar durant tota la visita, ens va explicar el funcionament del projecte per a gent gran de la seva institució. Un gran projecte centrat en la pròpia persona i molt innovador. Finalment, després de la visita, tot el grup vàrem anar a dinar als Jardins de ca n’Hospital!

A tot el personal de la Fundació Finestrelles que ens va atendre, els volem agrair la seva hospitalitat: ha estat un plaer compartir experiències!

5 respostes

Els comentaris estàn tancats.