AULA APÍCOLA

Vídeo - aula apícola Can Parcala

Vídeo Aula Apícola de Can Parcala

Can Parcala ofereix un espai d’aprenentatge amb tallers i activitats de coneixement del món de les abelles i la seva funció pol·linitzadora obert a la comunitat educativa i a totes aquelles persones que de forma grupal vulguin passar una bona estona a la finca.

Els tallers són principalment pràctics, basats en l’experimentació i la descoberta, amb valors com la responsabilitat i l’acceptació de la diferència, ja que les activitats estan conduïdes per professionals i persones amb discapacitat intel·lectual.

ACTIVITATS PER A LA COMUNITAT EDUCATIVA

ACTIVITATS PER A GRUPS PARTICULARS

Les famílies així com els grups d’amics, d’empreses, d’entitats, etc., també podeu gaudir del TALLER D’APICULTURA de Can Parcala.

• ON? Les activitats es desenvolupen a l’aire lliure a la finca de Can Parcala, ubicada al terme municipal de Cabrera de Mar. Aquesta finca ha estat cedida per la Fundació Alsina i Arenas i Baum de Bernis per tal que la Fundació el Maresme hi desenvolupi activitats socials, culturals i mediambientals.Disposem de zona d’esbarjo amb espai de pícnic, una meleria, una aula apícola a l’interior de la casa, abellars didàctics distribuïts a l’exterior de la finca, així com d’una zona infantil amb sorral i jocs infantils i més de 10 hectàrees de terreny per gaudir del camp i la muntanya amb unes vistes meravelloses del litoral del Maresme.
      • QUAN? De març a octubre (excepte agost).
      • GRUPS: famílies, amics, companys de feina, etc. MÍNIM: 12 persones MÀXIM: 25 persones
      • PREUS (amb IVA inclòs):
        MATÍ (de 9:30h a 13:30h): adults 12€/participant.
        TOT EL DIA (amb dret a fer servir la barbacoa): adults 14€/participant
        Nens fins als 3 anys: gratuït
        Nens de 3 a 12 anys: 8€
      • INFORMACIÓ I RESERVES: Enviant correu electrònic a canparcala@fundaciomaresme.cat o trucant a 93 790 47 48, a l’atenció d’Araceli Cañete.

Pulsa aquí para añadir un texto