És el moment més màgic, quan es visualitza que junts, somrient i compartint desitjos i somnis podem fer coses positives per millorar el món!

Aquest 26 de juliol a les 18h , tornarem a somiar plegats amb el moment “pell de gallina” per excel·lència del Jo soc com tu! Aquest any podràs participar de tres maneres:

1. Participació en la FLASHMOB DE FORMA PRESENCIAL en els 8 escenaris equipats en el marc de “Mataró s’enlaira”. Aforament limitat a 800 persones per escenari:
    -Parc de Rocafonda-Escola de Cirera

-Jardins de l’Escorxador

-Plaça de l’Ajuntament

-Poliesportiu Eusebi Millan

-Plaça Occitània

-Parc de Cerdanyola

-Parc del Carrer Galícia (La Llàntia)

2. Participació en la FLASHMOB ONLINE. Es tracta d’una emissió en directe a través de Mataró Audiovisual i la gravació simultània de múltiples sessions de videoconferència perquè tothom que quedi fora dels escenaris per motius d’aforament o que prefereixi fer-ho des de casa o qualsevol altre espai podrà accedir a sessions de videoconferència per ballar la flashmob simultàniament amb nosaltres. Aprèn a ballar-la aquí
  3. Participació en l’ ACCIÓ VIRTUAL “Obre els ulls i somriu. Canviaràs el món”: un mapa virtual on tothom que vulgui pot penjar el seu vídeo ballant la corografia des de casa per deixar la seva empremta per un món millor. Tots els vídeos quedaran enllaçats en un mapa google de consulta pública a traves del nostre web.

Amb aquestes tres formes de participar editarem el vídeo final de la flashmob del Jo soc com tu 2020, i et volem a tu com a protagonista!!!

Acompanya’ns i ballem plegats per un món millor!!

La flashmob del Jo soc com tu 2020 compta amb el suport de: