SANT JORDI 2019

Un any més, el 23 d’abril, la Fundació el Maresme va omplir els carrers amb roses naturals, artesania i de productes d’en Santi: imants, fermalls, roses de sabó, punts de llibre,  collarets, portaespelmes, ninos d’en Santi… El Masnou, Argentona i Mataró van comptar amb diferents punts de venda d’un ventall molt variat d’objectes de regal per celebrar la diada de Sant Jordi de forma solidària, ja que amb la seva compra es col·labora a millorar la seva qualitat de vida. Detalls originals i únics elaborats per persones amb discapacitat intel·lectual. Enguany, els productes d’artesania més venuts han estat el sabó en forma de rosa, la libreta de butxaca i les roses de paper de la residència Lla Santa Maria .

El balanç general de totes les parades ha estat molt positiu, ja que fins i tot en algunes parades es van esgotar totes les roses i rosers de pitimí.

La pluja de les hores anteriors va deixar el terra del Parc Vell en males condicions, fet que va impossibilitar la presentació teatralitzada del 7è i nou conte d’en Santi, “Pati i… acció” que estava programada amb les escoles de Mataró. Per sort, a l’endemà, el dia 24 d’abril, sí va ser possible l’estrena davant de 350 nens i nenes de l’Escola d’Argentona, l’Escola les Fonts i l’Escola Bernat de Riudemia, promovent els valors de la diversitat i l’acceptació de la diferència i arrencant molts somriures i alegries a tot el públic.

“Pati i… acció” ha estat creat per la Comissió de Materials Pedagògics d’en Santi juntament amb alumnes de l’escola CEE Les Aigües de Mataró, i il·lustrat per la mataronina Lara Sánchez i la seva edició i impressió ha estat possible gràcies a Gráficas Camps i a Cabré Junqueras. Té un cost de 6,5€ i aquests són els punts de venda:

* Dòria Llibres
* Llibreria El Tramvia De Mataró