Són petits arxius de dades que s’envien a l’ordinador, el telèfon mòbil o un altre dispositiu d’accés de l’usuari quan aquest visita una pàgina web i que permeten obtenir informació relativa a la seva navegació o un codi que permet identificar unívocament l’usuari. Les cookies permeten a una pàgina web, entre altres coses, emmagatzemar i recuperar informació sobre els hàbits de navegació d’un usuari o del seu equip i, depenent de la informació que continguin i de la forma en què utilitzi el seu equip, poden utilitzar-se per reconèixer a l’usuari. El navegador de l’usuari memoritza cookies en el disc dur solament durant la sessió actual, ocupant un espai de memòria mínim i no perjudicant l’ordinador. Les cookies no contenen cap classe d’informació personal específica, i la majoria de les mateixes s’esborren del disc dur en finalitzar la sessió de navegador (les denominades cookies de sessió).

• PUBLICITAT: permeten gestionar els espais publicitaris que s’inclouen a la pàgina web, l’aplicació o la plataforma des de la qual presta el servei sol·licitat a partir de criteris com el contingut editat o la freqüència amb què es mostren els anuncis.
        Google. Més informació: http://www.google.es/intl/es/policies/technologies/types/

• Chrome

• Explorer