FEM XARXA

La Fundació el Maresme té com a valor la participació comunitària.

Entitats de les que formem part

Convenis

Treball en xarxa

ABS salut * ACAP * Agència de Suport i Serveis a les Entitats de Mataró * AGIM * Associació Alba * Aula de Teatre de Mataró * AMPA Escola d’Argentona * AMPA Escola Bressol El Busquet * AMPA Escola Les Fonts * Apropa Cultura * Alterarte * ARSISAM * ASSIR Programa d’Atenció a la Salut Sexual i Reproductiva * Associació Entramat * APROS * ASOPEDI (Aguacatán, Guatemala) * AAVV Cerdanyola * AAVVCirera * Banc de Sang i Teixits * Benestar Social Mataró * Biblioteca Antoni Comas * Biblioteca Municipal d’Argentona * Biblioteca Pompeu Fabra * Biblioteca Popular de la Fundació Iluro * CAAD Maresme * Càritas * Casal Centre Cívic Jaume Terrades * Centre Cabot i Barba * Centre Cívic Cerdanyola * Centre Cívic Espai Gatassa * Centre Cívic Molins * Centre Cívic Pla d’en Boet * Centre Eqüestre Horseway * Centre Cívic Rocafonda * CEIP Rocafonda * Clack Audiovisual * Club Hoquei Mataró * Confederación ASPACE * Consorci Municipal de Música de Barcelona * Consorci Sanitari del Maresme * CFP Maresme * Col·legi de Psicòlegs de Catalunya * CoopMaresme. Ateneu Cooperatiu * Club d’Hoquei Mataró * Club FEM * CPL Aromas * Creu Roja Mataró * DISMA Masnou * EASPD * EBM Escoles Bressols Mataró * El Mirador d’Alba * Escola Anxaneta * Escola Assís * Escola Camí del Mig * Escola Cirera * Escola Cor de Maria * Escola El Cross * Escola Freta * Escola La Presentació * Escola d’educació especial Les Aigües * EMMM * Escola Montserrat Solà * Escola Pérez Sala * Escola Pia Granollers * Escola Sagrada Família del Masnou * Escola Sol Ixent * Escola Verge del Pilar * Esplai Rabadà * Eurofitnes El Sorrall * GERD * Filpar * Fons Català de Cooperació al Desenvolupament * Formas y Novedades Foneli * Forn Rafael * Frater-Masaya Nicaragua * Fundació Acció Baix Montseny * Fundació Aspronis * Fundació ECOM * Fundació El Moli d’en Puigvert * Fundació Gentis * Fundació Gedi * Fundació MARPI * Fundació ONCE * Fundació PAS Salesians * Fundació Viver de Bell-lloc * FSC Inserta * Grup Trobades * Help Guau * Hobest * IES Cinc Sènies * Institut Maremar * IE Mar Mediterrània * IES Freta * IES Puig i Cadafalch * IE Thos i Codina * Institut Guttman * Institut Mediterrània Masnou * ITcan * La Contra Advocats * La Feixa * La Klosca * La Marató de TV3 * La Sal Restaurant * La Sitja * L’Entorn * L’Esberla * Let’s Clean Europe. Agència de Residus de Catalunya * L’Hort d’en Dídac * Llar Infants Mar i Cel * Llibre Actiu. CFP Maresme * Mataró Audiovisual * Mercat Plaça de Cuba * Mossos d’Esquadra (Mataró i el Masnou) * Panaderia-bolleria Antonia – El Masnou * Parc de Bombers de Mataró * Pastisseria Mar * Pastisseria Nougat * Peluquería Esther * Promoció Econòmica * Sala Cabanyes * Prodis * SEMS-DI * Servei d’Atenció Integral (SAI) * Supermercats Dosrius * Taula de la Infància de Mataró * Taula de la discapacitat del Masnou * Taula de Salut Mental del Masnou * Taula de Salut Mental de Mataró * Temps i Compromís * Transiciones (Antigua, Guatemala) * UB * UBASP Mataró i Comarca * UTAC-SIRIUS