CarmenDECATHLON

CONTRACTACIONS AL DECTAHLON

Des del mes de novembre de 2015, en Sergio i la Carmen, dos nois del Servei de Formació i Inserció (SEFI), es van incorporar a treballar al Decathlon de Mataró. Començant amb un contracte de tres mesos, amb possibilitat de prorroga, sembla que l’experiència està resultant molt bona tant per ells com per l’empresa, la qual valora molt positivament la seva feina i integració dins l’equip de treball.

Des de la Fundació volem destacar la importància i l’agraïment a empreses com Decathlon, pel fet de ser socialment responsables amb col·lectius com el nostre i fomentin la integració de persones amb discapacitat intel·lectual.

A continuació us deixem amb alguns comentaris que en Sergio i la Carmen han fet valorant l’experiència que estant vinsquent!

Per una banda, en Sergio ens diu:

SergioDECATHLONMi experiencia en Decathlon Mataró está siendo buenísima, mi función principal es estar en la zona de autopago, ayudando a la gente si va a pagar con tarjeta bancaria.”

“La verdad, es que al principio me costó un poco porque era la primera vez que hacia esta clase de trabajo, pero gracias a los compañeros y a la confianza que me han dado, ahora mismo me siento encantado y capaz de hacer muchísimas coses más.”

“Espero seguir mucho tiempo en Decathlon si no fuese así porque no nos renuevan, estaré feliz de todas formas por haber trabajado en un sitio tan importante y así tener mucha más experiencia en mi vida laboral y mejorar también como persona.”

CarmenDECATHLONLa Carmen, per la seva banda:

“En el trabajo estoy muy cómoda. Los primeros días estaba un poco perdida porque hago camión y tienes que colocar todo, pero con las semanas vas sabiendo donde está todo y como lo tienes que colocar y seleccionar, ahora ya voy sola.”

“En febrero se termina contrato, y aunque existe la posibilidad de renovación, si no fuera el caso estamos agradecidos de haber trabajado con ellos y nos vamos con una buena experiencia.”