Les Dissantes 2023 – 10 anys de la Gran Festa per la disCapacitat!

L’any 2013, la Fundació El Maresme organitza la primera edició de les Dissantes, un gran esdeveniment lúdic-festiu per donar visibilitat a les  persones amb discapacitat intel·lectual des dels valors socials, i amb la diversitat i la inclusió com a eixos transversals.

Les Dissantes formen part de la programació de Les Santes i compten amb el suport de la direcció de Cultura de l’Ajuntament de Mataró.

El 22 de juliol de 2023 les Dissantes han arribat a la seva 10a edició, consolidant-se com un dels actes inclusius més grans del territori amb l’assistència de més de 7.000 persones durant tota la jornada! (Llegeix la notícia).

A través d’en Santi, icona que apropa la discapacitat a tota la ciutat, les Dissantes 2023 han ofert més de 16 hores d’entreteniment per a tots els públics: activitats i jocs infantils, una Festa d’Aniversari pel Santi, una Flashmob multitudinària, un sopar popular i una nit de concerts per tancar una gran Festa plena de valors. Els grups convidats són: Boom boom fighters & Cookah P, Angangas, Sabana i El Pony Pisador, com a cap de cartell.

En aquesta edició tan especial, s’ha assolit, també, un repte únic a la Festa d’Aniversari d’en Santi: tota la ciutadania entrega a la icona de la diversitat un puzle de 10.000 peces com a regal per als seus 10 anys de camí. En Santi també fa el seu: regala tres premis entre totes les persones participants: una Nit amb esmorzar a l’Hotel Atenea, un menú de migdia al Bar del Cafè Nou i un lot de productes Santi. Es pot consultar el resultat del sorteig del puzzle d’en Santi aquí.

Fashmob Jo soc com tu 2023
Galeria d’imatges de les Dissantes 2023