DISSANTES 2014, TOT UN ÈXIT!

El passat 26 de juliol, en el marc de la Festa Major de Mataró, es van celebrar les DISSANTES organitzades pel Projecte Santi de la Fundació el Maresme amb la col·laboració de l’Ajuntament de Mataró.

Al matí vam inaugurar el dia al Recinte Firal del Nou Parc Central de Mataró tot jugant amb en Santi. A les 12 del migdia més de 11.000 persones es van reunir per ballar la Flashmob de les Dissantes 2014, seguint el ritme del “Jo sóc com tu” interpretat, enguany, pel grup La Pegatina. A continuació, els assistents van poder recuperar forces tot gaudint d’un Vermut ben complet.

Les Dissantes Concerts es van inaugurar a partir de les 23h de la nit amb La Banda Biruji. Milers de persones es van anar aplegant al Nou Parc Central durant el concerts d’Strombers fins a arribar a les 21.000 persones mentre Txarango estava dalt l’escenari. Un cartell musical ben potent que va fer gaudir a mataronins i mataronines i a moltíssima gent de tot Catalunya. La nit es va tancar amb la sessió del DJ Àlex.

Un any més, les Dissantes es valoren molt positivament havent estat tot un èxit de participació i recaptació. Així doncs, des de la Fundació el Maresme i el Projecte Santi es vol agrair a tots els participants, sponsors i col·laboradors i, sobretot, un especial agraïment als més de 300 voluntaris que van fer possibles tots els actes i activitats d’una manera desinteressada.

VISITA LA WEB DEL PROJECTE SANTI PER A VEURE MÉS INFORMACIÓ I FOTOGRAFIES!