ME COMUNICO CON RITMO

“Me comunico con ritmo” és un dels projectes guanyadors de la cinquena edició del Concurs Nacional de Projectes en Tecnologies de Suport i Comunicació, presentat des de l’Escola d’Educació Especial l’Arboç de la Fundació el Maresme.

El concurs #ASPACEnet, organitzat per la Fundació Vodafone España i la Confederación ASPACE, aposta per la promoció de la investigació i transferència de coneixement perquè les tecnologies facilitin la plena inserció social de les persones amb paràlisi cerebral. Així doncs, partint de les ganes de comunicar-se dels nens i nenes de l’escola, juntament amb la seva motivació per la música, l’Escola l’Arboç i ASPACE Barcelona van presentar el projecte en què els usuaris adaptaran les lletres de les seves cançons preferides amb temes i qüestions del seu interès. A més a més, també tindrà altres iniciatives complementàries com el concurs online “El garrotín” i l’aplicació “Amida”.

El projecte ha estat presentat a les famílies i, recentment, ja ha rebut el material necessari per portar-ho a terme. Així doncs, poc a poc s’anirà implementant i podrem anar fent ressò del seu procés, comunicant-nos al ritme dels nois i noies!

10 respostes

Els comentaris estàn tancats.