apliacions Amida a l'Escola

SOCIAL WEEK DE “LA CAIXA”

El mes de març vam tenir la visita d’alguns treballadors de “La Caixa” a diversos centres de la Fundació, en el marc de la Social Week, unes jornades organitzades per l’entitat financera creades amb l’objectiu d’apropar la tasca d’entitats socials com la nostra als seus treballadors. D’aquesta manera, es van proposar diverses activitats perquè coneguessin el nostre dia a dia i, de manera voluntària, poguéssim compartir coneixements i experiències de manera recíproca.

Així doncs, els treballadors de “La Caixa” van participar com a voluntaris editant presentacions relacionades amb les TIC a l’Escola l’Arboç; realitzant xerrades sobre com gestionar les pròpies finances tant a nivell de professionals de l’entitat com amb persones amb discapacitat intel·lectual; realitzant activitats a l’horta ecològica de Can Parcala i, finalment, unes voluntàries van compartir una tarda amb algunes usuàries de la Residència Llar Santa Maria, tot passejant per la ciutat i menjant xocolata amb xurros!

Des de la Fundació estem contents d’haver pogut formar part d’aquestes jornades que permeten dotar de valor una entitat com “La Caixa” així com fer més visible i apropar la tasca que efectuem com a Fundació.