4a CAMINADA DE L’ESCOLA L’ARBOÇ

El pròxim diumenge, 14 de maig, Mataró torna a ser l’escenari de  la Caminada Solidària de l’Escola d’Educació Especial l’Arboç. Organitzada per l’AMPA de l’escola amb el suport de la Fundació el Maresme, cada edició ha superat el nombre d’inscripcions. L’any passat s’hi van bolcar 1.700 persones i aquest any el repte és intentar arribar als 2.000 caminants. La totalitat dels fons recaptats es destinen a activitats i material específic pels alumnes de l’escola, nens i joves de la comarca del Maresme amb pluridiscapacitat funcional.
Recorregut i novetats
Com cada any, el Passeig del Callao es manté com a punt de sortida (9:30h) i d’arribada.  Pel que fa a l’itinerari, però, s’han realitzat millores respecte a edicions anteriors per tal de facilitar els desplaçaments amb cadires de rodes. Enguany, el recorregut no inclou les Cinc Sènies. Els participants recorreran el Passeig Marítim en direcció al Rengle fins arribar a l’espigó del Port de Mataró, des d’on es tornarà de nou pel passeig marítim fins al passeig del Callao.

La jornada oferirà refrigeris i obsequis per a tots els participants i inclourà l’organització d’activitats per als més menuts, amb simuladors de moto GP com a novetat, entre d’altres.

Inscripcions
Les inscripcions es poden formalitzar de dilluns a divendres a la seu de la Fundació El Maresme (plaça dels Bous, 3-5) fins a les 18h de la tarda, o bé el mateix diumenge 14 al punt de sortida. El preu de les inscripcions és de 5€ els adults i 3€ els infants de fins a 8 anys.
La Caminada de l’Escola l’Arboç s’inclou dins el programa ‘Mou-te amb cor’, el qual aglutina totes les activitats esportives solidàries que les diferents entitats mataronines organitzen al llarg de l’any.