Botiga online Fundació el Maresme

Amb la compra dels productes solidaris de la Fundació el Maresme col·labores en la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual en el seu procés vital de creixement, adaptació i inclusió social.

ENVIAMENTS A DOMICILI: per tant sols 5€ (preu únic per comanda a tota la Península, Balears i Canàries), et fem arribar les teves comandes a casa teva. Termini d’entrega*: 2-4 dies laborables un cop formalitzada la comanda. Per a enviaments internacionals, consultar despeses d’enviament a botigaonline@fundaciomaresme.cat . IMPORTANT!! Del 25 de desembre de 2023 al 7 de gener de 2024 (ambdós inclosos), servei tancat per vacances de Nadal!

PUNT DE RECOLLIDA: Muralla dels Genovesos, 12, de Mataró. Horari: de dilluns a dijous de 8h a 14h i de 15h a 19h, i els divendres de 8h a 18h de forma ininterrompuda. IMPORTANT!!: Del 27 al 29 de desembre, les oficines romandran tancades per vacances de Nadal. Del 2 al 5 de gener de 2024, horari intensiu de 8h a 14h.