QUÈ ÉS EL MOVIMENT

Jo soc com tu 2020 “Obre els ulls i somriu. Canviaràs el món” ?

El lema de la Fundació el Maresme “Obre els ulls i somriu. Canviaràs el món neix del despertar d’una nova mirada cap al món davant l’Estat d’Alarma per la Covid19. Totes i tots hem pres consciència de la fragilitat i del valor que tenen les petites grans coses quotidianes, d’allò que és veritablement important, dels aprenentatges i de les lliçons de vida assolides. Tot gràcies als vincles i a la força col·lectiva i a la voluntat de continuar fent front a les noves realitats a través del somriure i d’una mirada realista però positiva.

L’any 2013 la Fundació el Maresme va organitzar la 1a edició de les Dissantes, un gran esdeveniment solidari en pro de la visualització del col·lectiu de persones amb discapacitat intel·lectual, un esdeveniment que s’ha consolidat com un dels actes solidaris més grans de Catalunya, aplegant a milers de persones al voltant d’una festa carregada de valors.

Després de 7 edicions, la Gran Festa solidària de la disCapacitat es transforma i s’adapta a la nova realitat avalada pel somriure de les persones ateses per la Fundació el Maresme, que en són les veritables protagonistes.

Aquest estiu, continuarem somiant plegats ballant, cantant i deixant empremta amb el Jo soc com tu 2020 “Obre els ulls i somriu. Canviaràs el món” per posar en valor sobre el mapa que tenim cura els uns dels altres i que amb un somriure, ganes i energia podem fer de qualsevol mal tràngol un oportunitat perquè canviïn moltes coses. I, com sempre, ho farem acompanyats d’en Santi, icona de la inclusió de la Fundació el Maresme.