“RECICLATGE I RECOLLIDA DE RESIDUS” A LA FESTA DE LA SOSTENIBILITAT DE L’ESCOLA MONTSERRAT SOLÀ

El passat dissabte 31 de maig, en el marc de les Festes de la Primavera del Barri de l’Havana de Mataró, l’Escola Montserrat Solà va organitzar la Festa de la Sostenibilitat.

La Fundació el Maresme hi va participar amb una xerrada sobre les activitats de “Reciclatge i recollida de residus” que l’entitat està portant a terme, a càrrec de Susana Pareja, responsable de l’àrea de recollida selectiva de residus del CEO del Maresme (Centre especial de Treball de la Fundació el Maresme). Amb aquesta ponència es va poder entendre molt millor què es fa amb l’oli de cuina i els taps de plàstics que es recullen a l’escola!