EMPRESES SOCIALMENT RESPONSABLES

Si sou una empresa i confieu en la Fundació i la seva manera de treballar per a millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual, si voleu consolidar una cultura empresarial solidària i altruista i ser visibles més enllà de la vostra activitat habitual, podeu col•laborar amb nosaltres a partir de diferents vies.

Breu recull de beneficis per a l´empresa

• La contractació de serveis a entitats com la Fundació el Maresme, computa com a creació indirecta de llocs de treball a favor de persones discapacitades.
  • La realització de donacions a favor d’entitats com la Fundació el maresme donen dret a deduir de la quota integra de l’import de societats,el 35 % de la base de deducció, d’acord amb la llei 49/202.
  • La difusió social a través de diferents mitjans per donar a conèixer la implicació de l’empresa en els objectius de la Fundació.
  • Presència de la imatge de l’empresa en el locals on es desenvolupen accions que s’hagin finançat.
  • Presencia del logo de l’empresa en materials de divulgació i difusió (fulletons, banners, pòsters..).
  • Menció de les empreses a les nostres publicacions (web, memòria anual, revista, tríptics..).
  • Informes periòdics de l’execució de les activitats a les que s’hagi donat suport i de la Fundació en general.
  • Xerrades o presentacions dels projectes o actuacions finançades en espais que puguin ser d’interès per a l’empresa.

CONSULTA EL PROTOCOL DE COL·LABORADORS!

logo del bar del cafè nou_ceo del maresmeCDIAP_40 ANYS_vA