Dia de les Persones amb disCapacitat Intel·lectual

Com ja és tradició, el dia 3 de desembre, Dia Internacional de les persones amb disCapacitat Intel·lectual, la Fundació el Maresme realitzarà una acció de visibilització i sensibilització al centre de Mataró per reivindicar els drets del col·lectiu.

• Despertarem Mataró amb globus amb missatges sensibilitzadors, enguany sobre dret al treball i la inserció laboral.
    LLoc: Riera de Mataró. Hora: de 9.30h a 19h
  • Paradetes d’artesania nadalenca: els serveis ocupacionals de la Fundació el Maresme posaran a la venda productes únics i amb valor social per regalar aquest Nada. També es podrà adquirir el calendari solidari 2023 de la Fundació el Maresme, la nostra Mel de Can Parcala i el torró de quicos d’en Santi (per gentilesa de la pastisseria Nougat).
  • Lectura del manifest. Lloc: Riera 46 ( alçada Ajuntament de Mataró). Hora: 12h

L'acte s'ha acabat.

03 des. 2022