“Els Àngels de Gwen Perry”. Concert solidari en benefici de l’alumnat de l’Arboç

Per tercer any consecutiu, l’Associació Mataró Camina i l’AFA de l’escola l’Arboç organitzen un espectacle solidari de caràcter familiar per recaptar fons per a l’alumnat amb pluridiscapacitat de l’escola d’educació especial de la Fundació el Maresme.

El dissabte 20 d’abril a les 19h, el Teatre Monument serà l’escenari d’un gran concert benèfic de l’artista Gwen Perry, guanyadora del programa musical televisiu “La Voz sénior 2022”. L’esdeveniment també comptarà amb les actuacions de Michele Faber Quinteto i de les col·laboracions de Montse Creus i Herminia Ruiz, ambdues finalistes del mateix programa. També comptarà amb l’Ohio Big Band de l’Escola de Música El Carreró i del grup mataroní Tressses.

PREU DE LES ENTRADES: 25€ platea / 20€ amfiteatre
VENDA ANTICIPADA: Cultura Mataró

També pots col·laborar participant en el repte solidari impulsat pel Banc Mediolanum a la plataforma Mi grano de arena. Si s’assoleix una recaptació de 25.000€, l’entitat bancària afegeix 10.000€ més! Anima’t a participar!

Més informació, AQUÍ

L'acte s'ha acabat.