“Progrés social amb complicitat empresarial” – 3a edició

El proper 16 de novembre a les 19h, el bar-restaurant del Cafè Nou tindrà lloc la tercera trobada “Progrés social amb complicitat empresarial” de la Fundació el Maresme. Es tracta d’un esdeveniment de caràcter bianual que té com a objectiu reconèixer públicament empreses del territori que col·laboren amb la nostra Entitat en tres àmbits: la inserció laboral de persones amb discapacitat intel·lectual, la col·laboració amb els serveis del centre especial de treball CEO del Maresme i el compromís continuat amb la Fundació el Maresme. Alhora, vol ser un espai d’intercanvi de coneixement. Per això, enguany comptarem amb la ponència “Metodologies de gestió d’empreses d’èxit”, a càrrec de Martí Manent, empresari i ponent mataroní.

L’aforament és limitat. Es prega confirmació d’assistència a comercialceo@fundaciomaresme.cat abans de l’11 de novembre de 2022.

L'acte s'ha acabat.

16 nov. 2022