Assolim el repte de regalar un puzzle de 10.000 peces a en Santi!

Hem assolit un repte únic a la Festa d’Aniversari d’en Santi: tota la ciutadania ha entregat a en Santi un puzle de 10.000 peces com a regal per als seus 10 anys de camí. En Santi també  ha volgut correspondre regalant  tres premis entre totes les persones participants: una Nit a l’Hotel Atenea amb esmorzar i spa inclòs (per a dues persones), un menú de migdia al Bar del Cafè Nou (per a dues persones) i un lot de productes Santi.

S’ha fet entrega del tercer premi a la guanyadora, l’Isabel Trujillo. Les persones guanyadores dels altres dos premis tenien fins el 25 de juliol de 2023 (inclòs) per posar-se en contacte amb nosaltres. Donat que no ho han fet, hem realitzat un segon sorteig per resoldre aquests dos premis, tal i com s’especifica a les bases del sorteig.
Així doncs els números guanyadors són:
  • PRIMER PREMI (Nit d’hotel + esmorzar i spa, per 2 persones): BLAU 031 (AROA B.)
  • SEGON PREMI (1 menú de migdia al Bar del Cafè Nou, per 2 persones): SALMÓ 404 (LAURA S.)

Les persones guanyadores poden recollir el premi a les oficines centrals de la Fundació (Muralla dels Genovesos, 12) el divendres 28 de juliol de 8 a 15h. En cas de no posar-se en contacte amb nosaltres (tel. 93 790 47 48 / xarxes socials), donarem per desert el premi.

Volem agrair, als següents negocis del NEM, la seva col·laboració venent peces del puzzle: