ROY ASSESSORS MANTÉ EL COMPROMÍS SOCIAL AMB LA FUNDACIÓ

Roy Assessors ha formalitzat l’acte d’entrega d’un donatiu de 6.500 euros provinents de l’estalvi en paper generat l’any 2016, fent l’enviament de les nòmines en format digital a la major part de les empreses clients de la gestoria. Una acció amb un clar benefici mediambiental i, alhora, amb compromís social.

L’aportació, servirà per a finançar projectes de millora de la qualitat dels Serveis d’Atenció a les persones amb discapacitat intel·lectual, que la Fundació el Maresme ofereix a la comarca del Maresme.

Amb aquesta aportació anual, Roy Assessors referma un any més el compromís social que manté amb la Fundació el Maresme, en benefici de les persones amb discapacitat intel·lectual i les seves famílies.