VÍCTOR PARRADO I MARC BUXADERAS DINAMITZARAN LA “NIT DE GALA 2017”

• L’humor i la ironia seran els protagonistes de l’espectacle estrella de la Fundació el Maresme
  • Cada any, amb la recaptació de la venda d’entrades, l’entitat impulsa projectes de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual

El divendres 1 de desembre, a les 20 del vespre, la Fundació el Maresme reedita al Teatre Monumental de Mataró la ja clàssica Nit de Gala, l’esdeveniment estrella de l’entitat.

Adreçat a tots els públics, enguany omplirem el Teatre Monumental de Mataró d’humor i d’ironia al voltant de les vivències de dos grans humoristes, en Víctor Parrado, reconegut monologuista i presentador, i en Marc Buxaderas, una nova promesa de l’humor. Buxaderas és la primera persona amb discapacitat intel·lectual que s’endinsa en el món dels monòlegs, i que des de la seva experiècia, ens omplirà d’anècdotes al voltant de com viu la discapacitat la gent que es va trobant per la vida.

Amb la recaptació de la venda d’entrades, la Fundació impulsarà projectes de millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat Intel·lectual.

Calendari Solidari i el Torró d’en Santi
Com cada any, el dia de la Nit de Gala, tots els assistents podran comprar el Calendari Solidari 2018 i el Torró d’en Santi d’aquest Nadal, que en breu desvetllarem tots els detalls.