col·lecció d'art en xocolata_etiquetes Torró d'en Santi2

ART AMB XOCOLATA A LES NOVES ETIQUETES DEL TORRÓ D’EN SANTI

Matí creatiu i molt llaminer!! Avui, persones dels diferents centres ocupacionals de la Fundació el Maresme han soltado su imaginación para,,ca,inteligente,,id,con chocolate,,ca,col • colección de pequeñas obras de arte,,ca,que se convertirán en el,,ca,diseño de las nuevas etiquetas del Turrón Solidario de Santi,,ca,el delicioso turrón de quicos de la,,ca,elegido también por personas de la Fundación la Navidad del,,ca,Fundación el Maresme y Nougat,,ca,han organizado esta actividad para dar sello en la col,,ca,ración de este año,,ca,que coincide con el 7º aniversario del Turrón de Santi,,ca,han salido más de veinte obras,,ca pintar, amb xocolata, una col•lecció de petites obres d’art que es convertiran en el disseny de les noves etiquetes del Torró Solidari d’en Santi: el deliciós torró de quicos de la Pastisseria Nougat, triat també per persones de la Fundació el Nadal del 2016.

La Fundació el Maresme i Nougat han organitzat aquesta activitat per donar segell a la col·laboració d’enguany, que coincideix amb el 7è aniversari del Torró d’en Santi. En total, han sortit més de vint obres, que se convertirán en las diferentes etiquetas del turrón de Santi de esta Navidad,,ca,a finales de esta semana,,ca,podrá ver a Nougat un,,ca 2018. Además, a finals d’aquesta setmana, podreu veure a Nougat un collage amb totes les creacions dels artistes de La Fundació!

El Torró d’en Santi és una iniciativa solidària en la qual la pastisseria Nougat destina directament 1 euro de cada venda a la Fundació el Maresme. La voluntat del projecte és contribuir a donar visibilitat al Projecte Santi i als valors que promou a nivell d’integració i millora de la qualitat de vida de persones amb discapacitat intel·intelectual.