Formació_programa uno a uno_cuina i salsa_Fundació el Maresme

10 persones es formen en l’edició 2023 del programa “UNO a UNO” d’auxiliars de cuina i sala

Una desena de persones del Servei de Formació i Inserció de la Fundació el Maresme s’estan formant com a auxiliars de cuina i sala gràcies a una nova edició del programa “Entre Platos”.

Aquesta formació busca fomentar les capacitats i competències laborals dels joves formant-los en l’activitat professional d’hostaleria i s’emmarca dins del projecte Uno a Uno, desenvolupat per la Fundació Once (POEJ) i confinançat pel Fons Social Europeu (FSE), destinat a promoure l’ocupabilitat de persones joves no ocupades. Aquesta és la quarta edició i amb ella l’entitat busca crear tradició i expertesa en aquest sector.

El programa consta d’una formació en competències sociolaborals i una capacitació en els perfils de cuina i sala de 280 hores, realitzada novament amb la col.laboració del Gremi d’Hostaleria de Mataró. Un cop finalitzi la formació professionalitzadora, les persones participants iniciaran un període de pràctiques de 120 hores a diferents empreses de restauració de la comarca del Maresme.