contractació al CDIAP Arenys de Munt 1

LA FUNDACIÓ EL MARESME CONTRACTA DUES PERSONES MAJORS DE 30 ANYS EN SITUACIÓ D’ATUR

Des del passat mes de gener, dues persones majors de 30 anys en situació d’atur han aconseguit un contracte a l’empresa ordinària mitjançant el Programa 30 Plus, finançat pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya – SOC i pel Servicio Público de Empleo Estatal SEPE . Totes dues participaven activament en la recerca de feina dins el programa SIOAS del Servei de Formació i Inserció – SEFI de la Fundació el Maresme, i han aconseguit un lloc de feina dins la nostra entitat.

Els dos llocs de treball són a dos serveis d’atenció a les persones de la Fundació el Maresme: al Centre de Desenvolupament Infantil i Atenció Precoç del Maresme – CDIAP d’Arenys de Mar i al Centre Ocupacional Jaume Isern. Des de la nostra entitat, apostem per la inserció laboral de persones amb discapacitat intel.lectual a l’empresa ordinària també dins de casa nostra!

Estem especialment contentes i contents, ja que ha estat una oportunitat de feina per a persones majors de 30 anys amb poca experiència en el món laboral, i que ara gaudiran del Treball amb Suport. Desitgem que totes dues puguin consolidar la seva nova feina. ENDAVANT!