20 ANYS DEL SERVEI OCUPACIONAL D’INSERCIÓ

El 1996 s’iniciava un nou servei a la Fundació, el Servei Ocupacional d’Inserció, el qual el passat divendres 19 de febrer va celebrar el seu 20è aniversari entre usuaris i treballadors que al llarg d’aquests anys hi han estat vinculats.

Durant el matí es va habilitar un espai de pica-pica, photocall i pantalla per visualitzar fotografies, on alguns nois i noies servien copes de cava a tothom qui passava a felicitar l’aniversari.

Arribats a les dues del migdia, usuaris i professionals es van anar entaulant per gaudir d’una boníssima fideuà i unes postres que van servir per poder bufar les espelmes dels 20 anys.

Finalment, la festa va comptar amb l’entrega de diplomes i reconeixements a les persones que porten més anys en el servei.

Tot i que va ser una festa de caire familiar i intern, tots els nois i noies ho van viure de manera molt intensa. Cada detall estava molt cuidat, de manera que s’ha de fer un especial reconeixement al treball dedicat durant la preparació!

Des de la Fundació ens omple d’alegria poder anar veient com els centres es fan grans… així que la nostra més sincera felicitació i PER MOLTS ANYS!

20È ANIVERSARI DEL SERVEI OCUPACIONAL D'INSERCIÓ - SOI

13 respostes

Els comentaris estàn tancats.