21ª JORNADA CDIAP DEL MARESME

El dilluns 10 de març va tenir lloc la 21ª Jornada del CDIAP del Maresme a l’Auditori del Parc TecnoCampus de Mataró. Aquesta jornada, organitzada pel CDIAP del Maresme, va comptar amb l’assistència d’uns 350 professionals en l’àmbit de l’educació, sanitat i serveis socials que van poder compartir un espai de formació i intercanvi professional.

L’acte es va inaugurar amb la presentació d’Elena Boira, secretària de Família del Departament de Benestar i Família, i del Sr. Albert Vidal, gerent de la Fundació El Maresme.

Seguidament, hi va haver les ponències de Guillem Salvador sobre “Criança, salut mental i crisi”; i Ricard Aymerich amb “L’escola, espai de criança compartida”. Després d’una petita pausa amb un esmorzar servit pels alumnes del Servei de Formació i Inserció de la Fundació El Maresme, Loles Luna va continuar la jornada amb “Un día en la consulta” iBegoña Ibarrola amb “La educación emocional en la etapa 0-3”. El matí va finalitzar amb una taula rodona amb tots els ponents, moderada per Eva Comas.

A la tarda, Rosa Royo va continuar les ponències amb “Fins que la vida us separi”, i Irene Burriel Imma Cruxent, professionals del CDIAP del Maresme, amb “Grup de pares: acompanyar des del compartir”. Finalment, l’acte es va acabar amb la taula rodona moderada per Anna Puig.

Podreu veure algunes fotografies a la L’ÀLBUM D’IMATGES DE LA JORNADA.

Alhora, podreu trobar els documents-resums de les ponències a “PUBLICACIONS DEL CDIAP“.