2a XERRADA INSPIRADORA DEL MARC ESTRATÈGIC 2022

Aquest dimarts passat, 20 de febrer, va tenir lloc la 2a Xerrada Inspiradora del Marc Estratègic 2022 de la Fundació el Maresme a les instal·lacions del Servei Ocupacional d’Inserció (SOI) i va comptar amb l’assistència de més de 80 persones, entre professionals i familiars.

Sota el títol “El tercer sector. Moment actual i reptes de futur”, Joan Segarra, president de La Confederació, va fer una exposició molt enriquidora sobre la realitat actual del Tercer Sector i ens va plantejar els 8 principals reptes de futur que ajudaran a la Fundació a anar definint les seves estratègies de futur:

• Articulació del sector i incidència política
  • Tercer sector i economia social
  • Ocupació de qualitat
  • Model de col·laboració públic-social
  • Millora de la competitivitat
  • Coneixement i reconeixement social
  • Impacte i transformació social
  • Nous models d’intervenció

La Confederació és l’organització empresarial que des de l’any 1997 representa a les entitats no lucratives – associacions, cooperatives d’iniciativa social i fundacions – que presten serveis d’atenció a les persones a Catalunya. Agrupa prop de 1.200 organitzacions, entre elles la Fundació el Maresme, que, des d’una voluntat expressa no mercantil, ofereixen serveis en diferents àmbits d’activitat, com per exemple el lleure educatiu i sociocultural, l’atenció domiciliària, les escoles bressol públiques, la intervenció social amb infants, joves, famílies i altres col·lectius en risc d’exclusió social, la discapacitat física, la discapacitat intel·lectual, la gent gran o l’atenció precoç, entre d’altres.

Podeu veure tot el recull d’imatges de les activitats englobades dins el Marc Estratègic clicant aquí .