3 DESEMBRE: DIA INTERNACIONAL PERSONES AMB DISCAPACITAT

Activitats de la Fundació el Maresme a la ciutat de Mataró en el marc del Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat

Un any més, la Fundació el Maresme surt al carrer amb diferents activitats organitzades a Mataró en motiu del 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. En aquest context, hem pogut explicar a alguns mitjans comarcals les activitats proposades.

– El passat dijous 27 de novembre, Lourdes Sellarès, professional de la Fundació el Maresme i Maria Morera, usuària, van anar als estudis del programa La Fàbrica de m1tv per explicar els actes que la Fundació durà a terme en el marc del 3 de desembre, Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat Intel·lectual.

A partir del minut 24:27 podeu veure com s’expliquen els estands informatius que es muntaran, l’acte en relació a la lectura del manifest i la organització de l’espectacle cultural, integrador i solidari de la Nit de Gala amb Pallassos Sense Fronteres.

– El programa “Sortim” de Mataró Ràdio entrevista a Lourdes Sellarès, responsable de comunicació de la Fundació el Maresme, per parlar sobre la tasca de la Fundació i apropar els actes emmarcats en el Dia Internacional de les Persones amb Discapacitat. L’entrevista comença a partir del minut 3′.