Nit de Gala amb Pallassos Sense Fronteres

EXITOSA NIT DE GALA

El passat dissabte 13 de desembre va tenir lloc, al Teatre Monumental de Mataró, la segona edició de la Nit de Gala de la Fundació el Maresme, enguany organitzada amb Pallassos Sense Fronteres.

Les portes del teatre es van obrir a les 18h i a les 21h deixant entrar els centenars de persones que esperaven gaudir d’un espectacle cultural, integrador i solidari. En primer lloc, el Taller d’Integració Teatral de l’Aula de Teatre de Mataró va ser l’encarregat de presentar la gala d’una manera diferent i divertida i, a continuació, uns muntatges audiovisuals van apropar la tasca de les dues entitats organitzadores. A partir d’aquí, tot van ser riures i més riures amb les actuacions de Tortell Poltrona, Pep Callau, Mabsutins, Sabanni, Javier Ariza, Lluís Rodríguez, Txas Txas, Luara Mateu i Magmón Tona. Una actuació ben especial també va ser la de Jordi Mas i Quique Maltas, usuari de la Fundació el Maresme, que ens van regalar un bon número de malabars!

Des de la Fundació volem agrair a totes les persones que vàreu venir com a públic d’alguna de les dues sessions i esperem que, com nosaltres, passéssiu una molt bona estona! Gràcies, també a Pallassos Sense Fronteres per encomanar-nos la vostra felicitat!

Ja podeu veure el recull fotogràfic de la gala a l’àlbum de la NIT DE GALA AMB PALLASSOS SENSE FRONTERES!