800 PERSONES ASSISTEIXEN A LA INAUGURACIÓ DE L’EXPOSICIÓ “MIRADES SINGULARS”

Ahir dijous 15 de maig a dos quarts de vuit del vespre, unes 800 persones es van reunir a l’Ateneu de la Fundació Iluro per a obrir les portes de l’exposició “Mirades Singulars”, una mostra d’art integrador i solidari.

“Mirades Singulars” ha estat un projecte creat per la Fundació el Maresme amb la col·laboració de la Fundació Iluro que ha comptat amb la participació de 12 artistes de la comarca i 23 usuaris de la Fundació el Maresme.

Es tracta d’un projecte solidari en què els artistes han cedit una obra, que ha estat versionada per nois i noies de la Fundació, i l’import de la venda d’aquesta serà en benefici de la Fundació el Maresme.

En general, tots els participants creuen que ha estat un projecte molt enriquidor a nivell personal i ha finalitzat amb una exposició espectacular que es podrà veure a l’Ateneu de la Fundació Iluro (La Riera 92) fins el 22 de juny.

En el següent enllaç podeu escoltar l’entrevista que ens van fer ahir per a presentar el projecte abans de la inauguració, al programa “Viu la vida, dia a dia” de Mataró Ràdio.

Alhora, podeu veure algunes imatges tant del procés del projecte com de la inauguració de l’exposició a l’àlbum de fotografies de “Mirades Singulars”.