let's celan up europe 2021_Fundació el maresme

ACCIÓ COMUNITÀRIA MEDIAMBIENTAL AL “LET’S CLEAN UP EUROPE”

La Fundació el Maresme s’ha sumat a la campanya Let’s Clean Up Europe, una acció a nivell europeu que busca conscienciar sobre la quantitat de residus que s’aboquen desmesuradament a la natura, així com promoure accions de sensibilització i conscienciació mitjançant la recollida de residus del nostre entorn: boscos, platges, marges de rius, etc.

Un grup de 35 persones del centre ocupacional Pere Parera, entre elles professionals i persones ateses, han realitzat tasques de neteja d’un tram de la Riera d’Argentona. Durant la jornada, organitzada el divendres 7 de maig, s’han recollit:

🛑7 bosses amb envasos
🛑1 sac amb papers i cartró
🛑1 sac amb rebuig
🛑4 voluminosos

Es tracta de la primera experiència de la Fundació el Maresme en aquesta campanya, la qual ha estat tant enriquidora que ja es valora participar en la següent edició, si la pandèmia ho permet, de forma conjunta amb altres col.lectius de la comunitat.

Us compartim el ressò que n’han fet els mitjans de comunicació:

El Punt Avui

Ràdio Argentona: programa de ràdio