TAS_sefi_treball amb suport_fundació el maresme 2_web

ACOMPANYADES 15 PERSONES AMB DISCAPACITAT INTEL·LECTUAL A TRAVÉS DE LA METOLOGIA DE TREBALL AMB SUPORT GRÀCIES A LA FUNDACIÓ ILURO I CAIXABANK

El Servei de Formació i Inserció de la Fundació Maresme ha dut a terme el projecte “Treball amb Suport per a persones amb discapacitat intel·lectual” gràcies al suport econòmic de 5.000€ per part de la Fundació Iluro i Caixabank.

Es tracta d’un dels projectes socials de la comarca amb impacte local als quals ambues entitats han donat suport amb un total de 45.000€.

Aquest ajut ens ha permès acompanyar, des del abril i fins desembre del 2021, a 15 persones amb discapacitat intel·lectual en el manteniment d’un lloc de feina a través de la metodologia del Treball amb suport, algun d’ells amb contractes de llarga durada, pels que cal donar suport puntuals de requalificació i mediació en context laboral o personal.

Pel que fa a la concessió de l’ajut, Fundació Iluro i Caixabank van valorar la utilitat social, la qualitat i capacitat tècnica per a desenvolupar-lo, la seva eficiència econòmica, la promoció de la integració i normalització social, la identificació i el nombre de persones beneficiàries, l’especialització i l’experiència de les entitats i associacions, la coordinació amb altres agents socials, i la innovació i l’oportunitat de les accions.

Des de la Fundació el Maresme agraïm públicament que la Fundació Iluro i Caixabank ho estiguin fent  possible!

fundació iluro

logo caixabank