MaratóTV3_2015

AMB LA MARATÓ DE TV3

Els dies 24 i 25 de novembre el Servei de Teràpia Ocupacional Can Targa situat a El Masnou va realitzar dos actes per col·laborar amb La Marató de TV3, que enguany va adreçada a la prevenció de la diabetis i l’obesitat, amb el lema “1 de cada 4, tenim diabetis o obesitat i la meitat no ho sabem”.

Per una banda, el dia 24, com cada quart dimarts de mes, els nois i noies de l’STO Can Targa van dedicar el matí a vendre artesania de la Fundació, elaborada pels centres ocupacionals, SOI i Llar Santa Maria, al Mercat municipal del Masnou. En aquesta ocasió, però, els diners recaptats (40,50€) es van guardar a part per destinar-los a La Marató.

Per altra banda, el dimecres 25, la plaça Marcelina Monteys de Masnou va acollir diverses activitats lúdiques durant tot el matí que va comptar amb la participació de nois i noies dels diferents centres de la Fundació -STO Pere Parera, STO Les Sureres, STO Jaume Isern, SOI, Llar Santa Maria, Escola d’Educació Especial l’Arboç, usuaris del servei d’Habitatges-, membres de l’equip directiu, famílies i habitants d’El Masnou. La jornada va ser un èxit tant a nivell productiu com, sobretot, a nivell integrador, en què vam gaudir d’activitats de ball –Flashmob d’en Santi-, jocs de taula, bàsquet, bitlles catalanes i, fins i tot, un espectacle de màgia amb usuaris de Can Targa dinamitzats per un professional. Finalment, el matí va acabar amb el sorteig dels set lots de Nadal! Els números premiats van ser: 518 – 244 – 367 – 173 – 506 – 394 – 221.

Aquesta activitat ha estat iniciativa del Comitè de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) de la Fundació el Maresme i liderat per l’STO Can Targa. Entre tots s’ha fet un bon treball, fruit de la col·laboració de diferents serveis de l’entitat i, especialment, de les famílies. Gràcies a l’aportació de moltíssima gent hem aconseguit aliments per a crear set fantàstics lots nadalencs! De fet, la venda dels números es va esgotar amb rapidesa i vam aconseguir recaptar 532,10€. Així doncs, després d’aquestes dues activitats, a part d’estar contents perquè ho hem passat molt bé, podem estar orgullosos del donatiu de 572,10€ a la Marató de TV3!
AMB LA MARATÓ DE TV3

7 respostes

Els comentaris estàn tancats.