CAPGRÒS D’EN SANTI, BENVINGUT!

El dissabte 21 de maig la Plaça de l’Ajuntament de Mataró es va omplir per donar la benvinguda a un nou membre de la ciutat… el Capgròs d’en Santi! I es va fer de manera ben especial, ja que per primera vegada es va poder escoltar i ballar la coreografia de la nova cançó “Jo sóc com tu” creada enguany pel conegut grup de música Els Catarres.

Aquest nan s’ha pogut crear gràcies a les aportacions dels mecenes que han participat de la campanya de micromecenatge a través de Verkami, per tal de poder apropar els valors i la il·lusió d’un personatge tan conegut com és en Santi a les cercaviles de Mataró. Així doncs, a partir d’ara el col·lectiu de les persones amb discapacitat intel·lectual que atenem des de la Fundació el Maresme també es podrà fer present en molts actes socioculturals de la ciutat.

Aquest acte es va celebrar conjuntament amb la festa del 35è aniversari del setmanari El Tot Mataró i Maresme, que també va comptar amb un taller infantil de la colla castellera dels Capgrossos, els jocs infantils d’en Santi, l’actuació d’animació infantil amb La Tresca i la Verdesca i els concerts d’havaneres, Los Ignorantes i PD Pernil que van completar una diada amb gust de Festa Major!

(Més fotografies)

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.