CASTANYADA 2019

La castanyada és una data molt esperada a la Fundació!! És la primera festa del curs i diferents centres de l’Entitat, en especial els ocupacionals i la residència Llar Santa Maria, sempre la celebrem d’una forma molt especial.

A la Llar Santa Maria la vam viure de forma sensorial: els dos grups de cognitiu van treballar els sentits mitjançant els aliments típics de la tardor: castanyes, fulles seques, pinyes, codony, llimones, carbasses i granades. Els vam tocar, olorar i vam comprovar com canvien de color quan els posem sobre les taules de llum. El dimecres al matí ja havíem preparat la massa per fer els panellets i la vam deixar a la nevera. Ens havien dit que si la deixàvem reposar 1 dia quedava més bona, i així va ser! Uns dies abans vam triar de quins gustos els voldríem i finalment els escollits van ser: llimona, xocolata, pinyons, coco, ametlles i codony. Van quedar molt bons!

Els centres ocupacionals van coure castanyes, també van cuinar panallets i no van faltar les disfresses de castanyeres i de Halloween ni el karaoke, que tant ens agrada!