Visita ST Miquel del Cros_6

COMPARTINT UN PROJECTE D’EMPRENEDORIA

El passat dilluns 29 de febrer al Servei de Teràpia Ocupacional Pere Parera vam tenir una visita molt interessant, amb els alumnes de 6è de l’escola Sant Miquel del Cros d’Argentona.

Aquests alumnes ens van explicar que des de l’escola estan participant en un projecte d’emprenedoria conjunt amb la col·laboració de l’Ajuntament d’Argentona i la Diputació de Barcelona. Consisteix en crear una empresa, concretament una cooperativa, on tots els alumnes en són socis. D’aquesta manera, han creat uns estatuts, unes fitxes pels socis i han demanat un CIF a l’Ajuntament, entre d’altres documents. La seva cooperativa es dedicarà a fabricar productes amb material reciclat per vendre’ls un divendres del mes de maig al mercat setmanal del municipi. A més, una part dels beneficis que obtinguin els dedicaran per fer una donació a una ONG o Fundació i, en aquest cas, els alumnes han decidit fer aquest donatiu en benefici a la Fundació el Maresme!

Per aquest motiu vam rebre la visita dels alumnes on vam poder fer una primera presentació de l’activitat que fem al centre i, posteriorment, vam convidar-los a viure-ho en primera persona compartint l’elaboració d’artesania i tallers de cuina. A més, els vam donar alguns elements de material perquè ells puguin crear braçalets i collarets per vendre en la seva acció al mercat d’Argentona, on ja tenim ganes d’anar-los a veure per tornar la seva visita!

Des del Pere Parera estem molt contents d’aquest nou vincle creat que fins i tot s’ha materialitzat a l’entrada de la seva escola amb la samarreta d’en Santi i l’adhesiu de la campanya “Tenim compromís social”!

3 respostes

Els comentaris estàn tancats.