ADHESIÓ A L’ATURADA NACIONAL A CATALUNYA

Des de la Fundació el Maresme condemnem rotundament la violència de la que aquest cap de setmana ha estat víctima la ciutadania de Catalunya i ens solidaritzem amb les víctimes.

En un estat de dret democràtic, no es pot tolerar l’ús de la violència per evitar o dissuadir actuacions pacífiques de la població i cal preservar els drets humans o garanties fonamentals de la ciutadania.
Ahir vam veure com la llibertat d’expressió, el dret a decidir, el dret a pensar, s’ha coartat i esmicolat davant nostre.

Refermem el nostre compromís amb la democràcia i ens afegim i donem ple suport a l’acord adoptat per la Taula de la Democràcia, cridant al conjunt de la societat catalana i de la Comarca del Maresme, en la seva pluralitat i diversitat, a mobilitzar-se en la defensa d’un marc democràtic que tingui per principi el diàleg i no la força, la política i no l’autoritarisme, el respecte i no la intolerància.

La Fundació el Maresme treballa per la defensa dels drets socials i civils de les persones i, en aquest sentit, considerem que aquests esdeveniments constitueixen una vulneració dels drets i de les llibertats fonamentals.

Per tot això, la Fundació el Maresme s’adhereix a l’ATURADA NACIONAL A CATALUNYA.