EL CONTA-CONTES D’EN SANTI S’ACOMIADA FINS AL CURS VINENT!

El passat 26 de maig en Santi va acomiadar la temporada de conta-contes d’aquest curs escolar amb una sessió ben especial! Com és habitual, “En Santi va a la biblio“, però en aquesta ocasió es va aprofitar l’atrezzo muntat amb motiu de l’exposició fotogràfica “Jo sóc com tu. 50 anys d’integració de la discapacitat” a l’Ateneu de la Fundació Iluro, per fer d’escenari i explicar i contextualitzar molt millor el conte.

D’aquesta manera, s’ha tancat un cicle de sessions que ha permès explicar tant els contes d’en Santi com donar a conèixer altres contes relacionats amb la diversitat i la diferència. Tot això ha estat possible gràcies a la tasca de Gemma Maspons, Meritxell Llorens, Eva Comas, Anna Navarro, Cristina Fornells, Carme Sellarès, Irene Burriel, Agnès Vicente i Marta Sole, professionals que han participat voluntàriament per dinamitzar les narracions. A més, cal fer un especial agraïment a les persones de la biblioteca de la Fundació Iluro que ho han fet possible.

De moment marxem de vacances però el 23 de setembre ens retrobarem estrenant una nova temporada!