recuperant els oficis_sEFI

UN NOU CONVENI AMB LA FUNDACIÓ “LA CAIXA” IMPULSA EL PROJECTE “RECUPERANT ELS OFICIS”, DEL SEFI

Aquest mes d’octubre, la Fundació el Maresme ha signat un conveni de col·laboració amb la Fundació “la Caixa”. Aquest conveni estableix una aportació per part de l’entitat bancària de 23.980 euros destinats al projecte “Recuperant els oficis de sempre”, del Servei de Formació i Inserció – SEFI.

Aquest suport es dona en el marc de la concessió d’ajuts a projectes que tinguin com a finalitat la inclusió sociolaboral de persones en situació de vulnerabilitat social i de persones amb discapacitat intel·lectual, tot reforçant-ne les capacitats i adequant-se a les necessitats del teixit empresarial del territori.